torstai 3. tammikuuta 2013

Minä työpaikkaohjaana, SWOT

Vahvuudet:Osaan vaatia. Kun tehdään niin tehdään kunnolla.
Sosiaalinen.
Temperamenttinen.
Positiivinen.
 

Heikkoudet:
Oon tosi nopee puhumaan. Ja välillä on vaikea saada selvää puheesta.
Äkkipikainen
Ei hirveästi kokemusta

Mahdollisuudet:
Esim. Löyttärissä oon tuttu työntekijä ja ne tuntee/tietää minkälainen olen.
Olen nuori, yleensä työssäoppijat on nuoria niin on ehkä kiva jos arvioijakin on nuori.

Uhat:
Välttämättä ei luoteta niin paljoa koska on nuori ja juuri valmistunut.



Vahvuudet voi yhdistää mahdollisuuksiin siten että työntekijät löyttärissä luottavat ja arvostavat minua. He tietävät että minuun pystyy luottamaan ja uskaltavat antaa vastuuta. Olen opettanut/näyttänyt/ohjannut paria työharjoittelijaa löyttärissä yhden päivän.
Haluaisin kehittyä siinä että osaisin antaa selkeät ja ytimekkäät ohjeet. Sekä sen että puhuisin rauhallisesti enkä kiirehtisi. Kokemus kasvaa työn myötä.
Heikkouksia voi kehittää keskittymällä ja harjoitellamalla enemmän.
Uhkatekijöitä ei voi pienentää vaan mun mielestä ihan olemalla oma itsensä ja aika tekee tehtävänsä.


1 kommentti:

  1. Osaat kypsästi arvoida omia vahvuuksiasi ja heikkouksiasi. Mielestäni yksi sinun ehdoton vahvuus on että olet ihmisenä helposti lähestyttävä. Tästä on hyötyä ohjaus- ja esimiestyössä
    -Tiina

    VastaaPoista